martes, 11 de febrero de 2014

Izozkitegia Ondarretan

Horaingo honetan proiektu honen azken entrega aurkeztera nator. Aurreko astean zuzenketak egin ondoren, nire proiektuan gaizki nituen gauza batzuk aldatu eta moldeatzen sahiatu naiz. Gainera, 1:30 eskalan egindako plano eta maketa dauzkagu.
Proiektuan nuen akatsetako bat trantsizio falta zen paseotik hondartzara. Hori konpontzeko, bi komunen erdian pasabide bat egin dut, baita kristalak tintatu ere, paseoko eta hondartzako zatiak ondo bereizteko.
Hau da nire maketaren amaierako itxura. Ikusko duzuenez, Mies Van Der Rohe-ren eraikininen oso antzekoa da, hortan influentziatu naizelako. Bereziki, ingrabitatea lortzeko, marearen ondorioz olatu eta ondarren aldaketan sahiesteko.






Oin plano bat, bi altxaera eta kokapen planoak ere egin ditut, proiektua xehetasun handiagos ikusi ahal izateko:






No hay comentarios:

Publicar un comentario