lunes, 19 de mayo de 2014

Azken entrega: etxebizitza ondarretan.

Gaurko honetan eta azkenengo aldiz, kurtsoko azken proiektua uzten dizuet. Horain harte egindako proiektu osoena, konpletuena. Horaingo honetan etxebizitza bat diseinatu behar genuen, Ondarretako pasealekuko partzela batean kokatuta. Horretarako, nahi genituen influentziak erabili ahal genituen, geure gustuko diseinua erabakitzeko, kontuan hartuta ez zuela beste etxeengan asko destakatu behar. Gainera, kontuan hartu beharrekoak ziren hainbat faktore, haietako bat intimitatea, jende ugari pasatzen den lekua bat da, aurrean hondartza eta parkea baitituelako. Beste faktoreetako bat meterologia zen, ipar haizeak gogor jotzen duenez. Hori kontuan hartuta, nire diseinua eraikitzen hasi nintzen. SkechtUp programaren eta hainbat influentzien laguntzarekin, lortu nuen nire behin behieko diseinua. Hona hemen programarekin gordetako 3D irudi bat eta 3 altxaera:







Behin gustuko nuela eta irakasleek emandako horriko neurriak betetzen zituela baieztatutakoan, barruko planteamenduarekin hasi nintzen. Nahiko zaila izan zen gustiak ondo enkajatzea, baina azkenean lortu nuen. Hona hemen oin batzuk barruko banaketarekin. Bertan ikusten dira garagea 2 autoentzat eta beste aldean, etxeari pegatuta baina aldi berean independizatuta, 50 metro karratuko estudioa, aldi berean terraza bat sortzen duena. Horren gaiz, ikus daitekeen bezala beheko pisuan aurki ditzazkegu sukaldea eta egongela-jangela eta aldi berean goiko pisuan 2 komun eta 3 logela, baita terrazarako sarrera.



Ebaketa batzuk uzten dizkizuet etxearen planteamendua hobeto ulertzeko:




 Azkenik, hona hemen kokapen plano bi eta ideograma/piktograma, baita lan maketa ere. Espero dut proiektua gustatu izana!
P.D: ez dakit zergatik ateratzen zaizkiten argazkiak alderantziz.









No hay comentarios:

Publicar un comentario